martes, 4 de agosto de 2009

Hola companys montanyecs escaladors,corredors,raiders,triatletes,aventurers.Vaig participa els dies 4 i5 de juliol 09 a la travessa de la Nuria-Queralt del circuit de la copa catalana CR ,es caminan van ser en total 100kls i un promig de 9500m de desnivell acumulat.Vam sortir de Nuria uns 400 o mès de marxadors i van arriba un total de 158 ,van abandonar un 70% del inscrits de la duresa de la porva i a la surtida ens va ploure i graniça molt fort, el terreny tot mol fangos sobretot amb vaijades pronunciades,jo vaig acabar tocat dels peus perquè me van sortir dos llages asota del peu esquerre que me feien molt mal al cabar.
Vaig acabar amb 22:38:20h el 125 de la clasificació general, aquesta ere la 2ªmarxa que feia,la matagall monserrat de 86km la vaig fer fa uns 12 anyanrradere amb 19h,i la britat que aquesta prova ultima ma sorprès per tot duressa,orientació nocturna,llargada se fa interminable.
Surtida Nuria,coll del lladres 2500m,estacio fer de la molina,coll de pal,ref Rebost,Pal,mès andevant un collat de 700m,i desprès Queralt i la vaixada interminable de la escalinata fins arribar a Berga ciutat, un currón pel cos! ho sento molt no vaig porta camara de fotos si voleu més informació fotos ets a http://www.92km.com/

2 comentarios:

ILERGET dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ILERGET dijo...

Hola Eduard, doncs ja he dona't un cop d'ull al teu bloc i està força bé, l'únic que en aquest misatge no hi has inclós cap fotografia, llastima, tot i que sempre hi ets a temps de fer-ho. Doncs venga a continuar abm el bloc, ja hi entraré d'aquí uns dies a veure si has posat quelcom sobre la propera aventura teva.
Ah! et poso un link del meu bloc per si hi vols donar un cop d'ull.
fins una altra,
Ramon
http://totfentcamins.blogspot.com/